Kovo pabaigoje keturios studentų komandos pradėjo vykdyti pasirinktų įmonių reklamos kampanijas „Google+“ tinkle ir naudojantis „Google AdWords“ reklama. Konkursui studentai turi parengti 250 JAV dolerių vertės kampaniją. Pagrindinis konkurso prizas – kelionė į „Google“ būstinę Silicio slėnyje. Studentai varžosi ir dėl papildomo šio konkurso prizo, skiriamo už įmonės socialinės žiniasklaidos reklamos kampaniją „Google+“ socialiniame tinkle.


Studentams pasirengti konkursui padeda KTU Marketingo katedros dėstytojai bei verslo praktikai. „Labai svarbu, kad studentai domisi „Google AdWords“ reklama ir jos praktiniu pritaikymu, nes įgyti įgūdžiai ateityje tikrai bus pravartūs realiame darbe“, – teigia įmonės „Sinergija Verslui“ direktorius Rolandas Urka. Konkurse dalyvaujantiems studentams verslininkas patarė suformuoti aiškesnę kampanijų struktūrą bei palinkėjo kryptingai laikytis užsibrėžtų tikslų.


Įmonės „Socialus Marketingas“ atstovas Aidis Dalikas studentus supažindino su praktiniais įmonių reklamos Google+ socialiniame tinkle ypatumais, auditorijos, besinaudojančios šiuo Lietuvoje dar ne itin populiariu socialiniu tinklu, specifika bei pateikė konkrečių pasiūlymų kiekvienai konkurse dalyvaujančiai komandai. „Šis socialinis tinklas Lietuvoje populiarumu dar tikrai neprilygsta „Facebook‘ui“, jo vartotojai daug apatiškesni. Tačiau susitikęs ir pasikalbėjęs su studentais, dalyvaujančiais šiame konkurse, esu nusiteikęs optimistiškai. Net jeigu studentams ir nepavyks pasiekti itin gerų ir stulbinančių rezultatų, jų entuziazmas ir noras bandyti ir mokytis tikrai turėtų atnešti naudos prekės ženklams, dalyvaujantiems programoje. Manau, kad turėtume pamatyti tikrai įdomių sprendimų“, – įsitikinęs A. Dalikas.


Aukščiausias rezultatas, kurį ankstesniais metais pavyko pasiekti KTU studentams šiame konkurse – 2013-aisiais pasiekta 131 vieta tarp 2454 komandų dalyvavusių konkurse. Nors konkurso rezultatus „Google“ paskelbs tik rugpjūčio mėnesį, jie priklausys nuo šiomis savaitėmis vykdomų kampanijų sėkmės.