Tamperės taikomųjų mokslų universiteto organizuojamos programos metu nagrinėjamos temos, susijusios su naujomis tradicinės ir skaitmeninės žiniasklaidos marketingo bei elektroninio verslo derinimo su socialine žiniasklaida tendencijomis, ypatingą dėmesį skiriant jų vystymui ir integracijai ateityje. Taip pat nagrinėjami nauji elektroniniai verslo modeliai. Programos tikslas – suteikti studentams galimybę dirbti tarpdisciplininėse ir tarpkultūrinėse komandose, sprendžiant verslo įmonių pateiktas problemas ar seminarų koordinatorių pateiktas užduotis.

KTU EVF studentės intensyvioje programoje dalyvauja kitų universitetų studentų ir dėstytojų vedamose paskaitose bei praktiniuose seminaruose, taip pat ir pačios skaitė paskaitą „Jei nesi „Google“, vadinasi, neegzistuoji“.

Praktinių seminarų metu programoje dalyvaujantys studentai kuria žaidimą virtualiame 3D pasaulyje, modeliuoja mobiliąsias aplikacijas pasirinktoms įmonėms, vykdo intensyvios programos marketingą socialinės žiniasklaidos aplinkoje bei kuria loginius žaidimus naudojantis „Java Applet“.

Be paskaitų ir seminarų intensyvioje programoje skirta ir daug veiklų skirtų susipažinti su Suomijos kultūra. Ekskursija po Tamperės miestą, žygis į miškus su poledine žūkle po kurių atsigauti padėjo suomiška dūminė sauna, o jėgas sustiprino vakarienė iš sužvejotų lydekų, vakarai, praleisti miestelio bare dainuojant karaokė, klausant „stand-up“ komiko pokštų apie suomius ir jų įpročius ir vietinės grupės gyvai atliekamos muzikos.

Programa vyksta 2014 m. kovo 31 d. – balandžio 10 d. Joje dalyvauja studentai ir dėstytojai iš Airijos, Austrijos, Belgijos, Bulgarijos, Jungtinės Karalystės, Nyderlandų, Rusijos, Suomijos, Vengrijos, Vokietijos bei Lietuvos universitetų.

Daugiau studentų teikiamų naujienų iš programos rasite Facebook puslapyje

 

https://www.facebook.com/tradigmevirrat2014

ir tinklaraštyje http://tradigmeip.blogspot.fi/