Kiekvieną dieną būsimieji pedagogai buvo supažindinami su skirtingų profesijų atstovais, kurie pristatė dėstomą dalyką, dalijosi asmenine patirtimi. Moksleiviai turėjo atlikti įvairių užduočių. Viena jų – sužinoti aplinkinių nuomonę apie mokytojo profesiją. Pasiskirstę užduotis jie kalbino universiteto bendruomenę: rektorių, dėstytojus, studentus.   
 
Moksleivių kalbintas LEU rektorius Algirdas Gaižutis sakė, kad mokytojo profesija – viena sudėtingiausių žmogiškų profesijų, nes ji – misionieriška. Mokytojas privalo būti ne tik atidus kitam žmogui, tačiau ir supratingas, šiuolaikiškas, padedantis žmogui sukurti pagrindus, mokantis atgręžti mokinį į visuomenės gyvenimą ir į patį save. Pedagogas turi būti ne vieno, bet kelių dalykų žinovas. Mokytojas – valstybės garantas, padedantis išlaikyti valstybingumo pagrindus, užtikrinti tautos tapatybę. Ateities mokytojas išliks plataus akiračio. Tobulėjanti technika nepakeis ugdymo ir lavinimo prasmės. Rektorius teigia, kad Lietuvos edukologijos universiteto paruošti mokytojai gali dirbti šiuolaikinėje mokykloje, nes ši įstaiga sugeba paruošti gerus savo specialybės žinovus.
 
LEU dėstytojų nuomone, mokytojas – įvairiapusiška asmenybė, turinti didaktinių, kultūrinių žinių. Jis prisideda prie žmogaus intelektualinio ir dvasinio pasaulio kūrimo, daro įtaką žmogui, besiformuojančiai asmenybei, kuria mokymosi ir tobulėjimo strategiją. Pedagogas turi būti dėstomo dalyko profesionalas, taip pat svarbu būti supratingam, atsakingam, rūpestingam ir empatiškam. Kalbinti dėstytojai pabrėžė, kad mokytojas nėra tik dalyko specialistas, todėl į klausimą ,,Ar verta būti mokytoju?“ atsakė, jog verta dirbti dėl didelės moralinės grįžtamosios vertės, dinamiškos darbo specifikos. Pasak dėstytojų, ateities mokytojas turėtų gerai valdyti virtualią erdvę, gebėti įtraukti mokinius į aktyvų ir interaktyvų gyvenimą.
 
Pasak LEU studentų, mokytojas yra ne tik kitų žmonių ugdytojas, kvalifikuotas švietėjas, padėjėjas ir draugas, bet ir asmuo, kuris įkvepia ieškoti daugiau atsakymų. Jis turi išmanyti savo mokomą dalyką, būti motyvuotas, nuolat domėtis naujienomis, mėgti savo darbą ir džiaugtis tuo, ką daro. Studentai mano, kad mokytojas neturi orientuotis vien į dėstomą dalyką, nes jis privalo išugdyti vaiką visapusiškai. Jų nuomone, mokytoju būti verta dėl nuolatinio tobulėjimo ir bendravimo su vaikais, kurie padeda išlaikyti pedagogo jaunatviškumą. O ateities mokytoją įsivaizduoja labai kūrybingą, žengiantį kartu su tobulėjančiomis technologijomis ir turintį dar daugiau įgūdžių. Universiteto bendruomenės nuomone, tai yra viena iš geriausių profesijų, nes šis darbas yra labai įvairiapusis. Būdamas mokytoju, gali tapti ne tik pavyzdžiu jaunuoliams, įdėti indėlį į jų asmenybės formavimąsi, tačiau ir tobulėti pats.
 
Teksto autoriai – „Jaunojo pedagogo akademijos“ dalyviai: Eglė Miliūtė, Amanda Šaučiūnaitė, Lina Ignatavičiūtė, Greta Rimkevičiūtė, Julius Petniūnas, Rūta Rėkutė