„Aš tikrai studijuoju tai, kas man patinka. Nuo vaikystės, kiek tik save atsimenu, piešiu. Esu baigusi Panevėžio dailės mokyklą. Nuo vaikystės iki 12 klasės svajojau mokytis dailę arba veterinariją“,– prisimena A. Masevičiūtė, kuri savo ateitį sieja su menu. Labiausiai ji mėgsta tapybą ir fotografiją. Agnieta dabar su siaubu prisimena, kaip sunkiai jai sekėsi rinktis studijas po mokyklos. 11 ir 12 klases ji baigė per vienerius metus, eksternu. „Norėjau kuo greičiau studijuoti“, – prisipažįsta. Iš pradžių ji įstojo į valstybės nefinansuojamą vietą. „Stengiausi gerai mokytis, todėl po pusės metų gavau valstybės finansuojamą vietą, dar po pusės metų – stipendiją, o dar po pusės metų mano vidurkis buvo 9,9 balai. Paslaptis yra ta, kad studijuoju tai, ką labiausiai myliu“, – atskleidžia paslaptį Lietuvos edukologijos universiteto studentė.
„Į LEU stojau labiau ne dėl pedagoginių, o dėl meninių studijų. Dabar, kai jau esu antrakursė, pradėjau žavėtis ir pedagogika, nes teko daug apie tai sužinoti. Man mokykloje labiausiai patiko mokytis dailę, biologiją, lietuvių kalbą, istoriją. Lankiau dailės mokyklą, domėjausi menu. Taip pat esu gamtos mylėtoja, todėl domėjausi ir gamtos mokslais“, – sako studentė. Studijos Lietuvos edukologijos universitete yra puikus žingsnis savęs atradimo link. „Po šių studijų, kai stosiu į magistrantūrą, manau, kad būsiu visiškai apsisprendusi. Žinosiu, kad išsirinkau būtent tai, ko man reikia. Labai svarbu, kad studentas mokytųsi tai, ką mėgsta, o vėliau dirbtų tai, ką myli“, – sako Agnieta. Studentė džiaugiasi studijomis, nes bendrauja su nuostabiais žmonėmis. „Dailės dalyko dėstytojai čia yra puikūs. Jie tobulai išmano savo dėstomą dalyką, yra labai paprasti ir šilti žmonės. Aš niekada nebijau atvirai pasikalbėti su dėstytoju, nes žinau, kad mane supras, išklausys ir patars. Man, kaip asmenybei, tai suteikia labai daug. Aš čia tobulėju, tobulėju ir dar kartą tobulėju“, – tvirtina A. Masevičiūtė.
Agnieta sako, jog pedagogas turi ne tik labai gerai išmanyti savo dėstomą dalyką, bet ir mokėti bendrauti su mokiniais: „Mokytojas turi mylėti savo darbą ir mokinius, į darbą eiti su džiaugsmu. Jeigu kiekvienas žmogus dirbtų tokį darbą, kokį moka labiausiai, tai būtų tobula. Reikia įvairių darbų. Kiekvienas darbas yra geras. Ypač, kai jį dirba žmogus, kuris tai moka geriausiai. Mano nuomone, pedagogo darbas visuomenei vertingas tuo, kad jis padeda nukreipti jauną žmogų tinkama kryptimi“.
Dailės pedagogikos studijų programa, kurią studijuoja Agnieta, skirta rengti meno pedagogikos, dailės bakalaurus, pedagogus, gebančius vertinti asmens ir visuomenės kultūrines reikmes, planuoti, organizuoti ir vertinti dailės ugdymo procesą. Studentai mokysis teoriškai pagrįsti ir įvertinti dailės ugdymo dabartį ir perspektyvas, kūrybiškai plėtoti visuomenei ir asmeniui aktualias idėjas dailės raiškos srityje, kryptingai modeliuoti šiuolaikiniais ugdymo principais grindžiamą dailės mokymo(si) veiklą įvairiose edukacinėse erdvėse. Įvykdę programą, studentai įgis kompetencijų, įgalinančių profesionaliai naudoti dailės suvokimo priemones (dailės raiškos, dailės kūrinių stebėjimo, interpretavimo ir vertinimo, dailės reiškinių pažinimo socialinėje kultūrinėje aplinkoje) vaikų, jaunimo dailės mokymo(si) procese, atsižvelgdami į jų poreikius, polinkius, interesus. Programos absolventai gebės įgyvendinti dailės / dailėtyros / grafinio dizaino / šiuolaikinės vizualinės raiškos dalykų mokomąsias programas bendrojo ugdymo mokyklose, meninio vaikų ugdymo centruose, klubuose.