"Creativity Camp 2015" dalyviai susipažino su unikalia Verslo vadybos fakultete taikoma kūrybiškumo metodika „Creative Platform“, kurios taikymas skatina kūrybinį mąstymą bei gebėjimą organizuoti kūrybiškų idėjų ir sprendimų generavimą.
Renginio metu dalyviams buvo pristatytos patikimo Verslo vadybos fakulteto partnerio – rizikos kapitalo fondo „Nextury Ventures“ – globojamų startuolių „Sharecruit“ ir „Feedpresso“ užduotys. Jas studentai sprendė visą naktį, taikydami ivairiausius kūrybiškumo skatinimo metodus. Išaušus rytui aštuonios studentų komandos savo pasiūlymus pristatė garbingai komisijai, kurią sudarė aukštojo mokslo srities ir verslo atstovai. Šauniausių idėjų autoriai buvo apdovanoti prizais.
Po renginio, kuris Verslo vadybos fakultete vyko jau antrąjį kartą, darbuotojų paieškos platformos „Sharecruit“ įkūrėja Asta Čepulytė ir „Feedpresso“ atstovas Tadas Šubonis akcentavo panašaus tipo renginių svarbą. Startuolių veikla orientuota į jaunąją kartą, todėl studentų pastabos buvo itin vertinamos. Verslininkų nuomone, kūrybiškos, netradicinės studentų įžvalgos itin reikšmingos ir neabejotinai bus pritaikytos įmonių verslo modelių tobulinimui.