Prieš metus Lietuvių filologijos ir reklamos (LFR) trečiakursiai, vadovaujami docentės dr. Skirmantės Biržietienės, Birštono savivaldybėje pristatė savo parengtus Birštono vardo garsinimo projektus (https://www.birstonas.lt/index.php?2424441616), o šiuo metu kurorto gyventojai ir svečiai jau mato įgyvendintų pasiūlymų rezultatus. Birštono savivaldybės mero patarėja, VU KHF alumnė Rimantė Kurkauskaitė džiaugiasi savo jaunesniųjų kolegų iniciatyvomis bei kūrybiškumu ir fakulteto atstovus vėl kviečia į Birštoną, kur birželio 10–12 dienomis vyks jubiliejinė kurorto šventė.

LFR studentų idėjos – kurorto poreikiams

Birštono turizmo informacijos centras atsižvelgė į  studentų grupės „Vėlyvo pavasario / vasaros renginiai Birštone“ (vad. Laura Čiudinovaitė)rekomendacijas ir parengė visų metų renginių plakatą-stendą miesto centre.

Pagal grupės „Birštonas – aktyvaus poilsio centras“ (vad. Žydrūnė Jaškauskaitė) pasiūlymus kurorto turizmo informacijos centras sudarė teminius lankstinukus „Aktyvus laisvalaikis“, „Birštonas ir Kneipo filosofija“, „Birštono sanatorijos ir SPA“ ir kt. (http://www.visitbirstonas.lt/leidiniai_2).

Birštono savivaldybės administracija taip pat atsižvelgė į studentų grupės „Miesto šventė“ (vad. Žydrūnė Urbanavičiūtė) rekomendacijas ir pagal jos pasiūlytus maketus pagamino marškinėlius su užrašais „Birštone yra ką veikti“, „Birštone yra ką pamatyti“ ir kt. Marškinėlius vilkės visų kurorte organizuojamų švenčių savanoriai. 

birstonas khf 2016Studentų pasiūlymai – tikslingi ir kūrybiški

Būsimieji reklamos specialistai dirbo kaip 6 kūrybinės komandos ir vystė vieną bendrą idėją tobulindami Birštono kurorto šūkį. Studentai teikė pasiūlymus, kaip šūkį pakoreguoti, kad jis atspindėtų pagrindines vertybes: harmoniją, kūno ir sielos darną bei turtingą senas tradicijas turinčio mineralinių vandenų kurorto istoriją.

Kūrybinio polėkio pareikalavo ir atskiros užduotys studentų grupėms. Dvi iš jų (vad. Kristina Urnaitė ir Žydrūnė Urbanavičiūtė) vystė Miesto šventės idėją – kūrė šventės koncepciją, bandydamos išlaikyti tęstinumą ir pasiūlyti  naujovių. Studentai kūrė šventę eksplikuojantį šūkį, komunikacijos strategiją ir įgyvendinimo planą, teikė pasiūlymus vizualizacijai. Grupė „Vėlyvo pavasario / vasaros renginiai Birštone (2015 m. sezonas)“ (vad. Laura Čiudinovaitė) rengė  vėlyvo pavasario / vasaros renginių Birštone tvarkaraštį, kuris  informuotų miestiečius, pritrauktų turistus, t.y. paskleistų žinią kuo platesnei  tikslinei auditorijai. Projektą „Birštonas – mineralinių vandenų kurortas“ vystė  Ernestos Tinginytės vadovaujama grupė. Studentai siekė atkreipti dėmesį į naujoves mineralinio vandens panaudojimo srityje ir paviešinti informaciją apie naujus mineralinio vandens objektus Birštone. Bandydami aktualizuoti žinutę apie Birštoną kaip vieną svarbiausių Lietuvos mineralinio vandens gavybos  ir jo panaudojimo sveikatinimui centrų, jie siūlė garsinti Birštoną kaip Kneipo filosofijos kurortą. Dvi grupės –  „Birštonas – aktyvaus poilsio centras“ (vad. Žydrūnė Jaškauskaitė) ir „Oro balionai Birštone“ (vad. Kristina Stratkauskaitė) – vystė  aktyvaus ir sveikatai naudingo poilsio paslaugų ir  galimybių viešinimo temą. Studentai akcentavo svarbiausius kurorto metų  projektus ir renginius vienijančią sąsają: vanduo – oras – dviračiai.  Būsimosios reklamos specialistės  pabrėžė Birštono išskirtinumo idėją, kuri turėtų tapti pagrindine Pasaulio moterų karšto oro balionų prieščempionačio komunikacijos ašimi, kad  Birštonas būtų pristatomas  kaip unikali šios sporto šakos populiarinimo ir šios srities paslaugų teikimo vieta.

Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto

Lietuvių filologijos katedros informacija