Pardavimų ir logistikos vadybos studijų programa skirta rengti kvalifikuotus profesinio bakalauro pardavimų ir logistikos vadybos specialistus, suvokiančius pagrindines šalies bei tarptautines transporto ir logistikos sistemas, turinčius aktualių ir naujausių transporto ir logistikos verslui mokslo žinių, gebančius prognozuoti, planuoti, organizuoti nenutrūkstamą darbo procesą logistinėse įmonėse ar jos padaliniuose, organizuoti pardavimą, gamybą ar sandėliavimą, užtikrinti veiklos kokybę, koordinuoti šalies vidaus ir tarptautinę prekybą, pasitelkiant pažangius pardavimo, rinkodaros, pardavimų logistikos, vadybos metodus, formuoti verslo įmonių pardavimų politiką, rengti prekybos technologiją ir asortimentą, įgyvendinti reklamos kompaniją, pritaikyti naujausias elektroninės prekybos bei komunikavimo technologijas, įkurti privačią prekybos įmonę ir jai vadovauti.
Studijuojant Lietuvos verslo kolegijoje, Pardavimų logistikos vadybos studijų programoje turėsite galimybę atlikti praktiką tokiose įmonėse kaip: VĮ Klaipėdos jūrų uosto direkcija, “Jurinis Personalas” – General Crewing, Vlantana Logistics Company bei kitose įmonėse.
Sėkmingai baigus studijas Lietuvos verslo kolegijoje pardavimų logistikos vadybos studijų programą gebėsite ir galėsite taikyti:
LR prekybos įmonių steigimo tvarką, teisės aktus, reglamentuojančius pasirinktą veiklos kryptį. Valdyti pardavimų procesus, organizuoti darbo procesą prekybos įmonėje. Rinkti ir analizuoti duomenis, reikalingus svarbioms, logistikos ir pardavimų problemoms spręsti. Gebėsite vertinti verslo aplinką, transporto plėtros tendencijas ir ypatumus, įkurti logistinę įmonę (padalinį).
Novatoriškai taikyti vadybos ir ekonomikos, taip pat kitų mokslų žinias logistikos ir pardavimų organizacijų vadybai ir verslo organizavimui, kurti logistikos įmones, planuoti, organizuoti, koordinuoti ir vertinti jų veiklą, parinkti kompleksines technologines, organizacines ir metodines verslinės veiklos valdymo priemones. Numatyti pardavimų verslo galimybes, vykdant sąžiningą prekybą ir vystant socialiai atsakingą verslą šalies bei tarptautinėje rinkose, priimant sprendimus tiriant ir pasirenkant rinkas.
Analizuoti ir vertinti atskirų mokesčių įvedimo tikslus, atliekamas reguliavimo funkcijas ir jų įtaką ekonominiams procesams, suprasti ir analizuoti šiuolaikinės tarptautinės prekybos procesus ir jų reguliavimo metodus, pritaikyti pardavimų logistikos objektus tinkamam įmonės funkcionavimui. Įvertinti prekių savybes ir jų laikymo sąlygas. Analizuoti ir taikyti ES bei nacionalinius teisės aktus, reguliuojančius prekių deklaravimą, muitinės procedūrų vykdymą bei muitinės formalumų atlikimą. Mokėti atsakingai, kritiškai, nuosekliai reikšti mintis, iškelti problemas ir jas spręsti, lanksčiai, nestereotipiškai vertinti reiškinius, efektyviai ir tolerantiškai bendrauti ir valdyti konfliktus. Organizuoti ir vykdyti klientų bei konkurentų elgsenos, darbuotojų motyvacijos taikomuosius tyrimus, atsakingai parengti vadybinių sprendimų priėmimui reikalingą informaciją.
Norite studijuoti? Turite klausimų? Susisiekite:
e.p. rinkodara@ltvk.lt, tel. 8-46-311099, Turgaus g. 21, Klaipėda
LTVK – sėkmingos karjeros startas !