Šie mokomieji dalykai derinti kartu, nes pagaminti patiekalai turi būti teisingai patiekti lankytojui. Integruota pamoka pravesta netradicinėje mokiniams aplinkoje. Taikyti įvairūs mokymo metodai: diskusija, komandinis darbas, darbas grupėmis, eksperimentinis metodas.
Pamoka susidėjo iš trijų dalių: teorinės – centro teorijos klasėje, praktinės – miesto kavinėje „Linda“ ir centro mokomojoje virtuvėje. Teorijos pamokų metu mokiniai mokėsi stalo serviravimo taisyklių, pusryčių, pietų, vakarienės ir teminių stalų serviravimo. Praktiniai darbai vyko mokyklos virtuvėje bei kavinėje.
Centro mokomojoje virtuvėje mokinės serviravo teminį stalą „Brangiam tėčiui“ ir gamino šaltus užkandžius: „Šparagai su šonine“ (nuotraukoje) ir „Avokadas su lašiša“.
Būsimąsias virėjas kartu su mokytoja maloniai priėmė kavinės „Linda“ darbuotojai. Kavinės savininkė leido mokymo tikslais pasinaudoti kavinės patalpomis, indais, įrankiais, taurėmis.
Pamokos metu mokinės suskirstytos grupėmis, joms išdalintos užduotys, kurias turėjo įvykdyti per skirtą laiką. Virėjo specialybės mokinės su puikia nuotaika įsitraukė į praktinį darbą: rinkosi įrankius, indus, taures, serviravo stalus ir mokėsi teisingai patiekti įvairius patiekalus lankytojams.
Pamokos metu mokinės įgijo praktinių įgūdžių, turėjo galimybę dirbti realioje aplinkoje.