VDU ŽŪA priėmimas2019 03 27 cituotiLabas Ernestai,
Perspektyvų klausimas yra labai platus ir dažnu atveju perspektyvos yra pačio žmogaus indėlis.
Įsivaizduok, žmogus nori dirbti miškų urėdijoje, bet jis nesidomi urėdijų veikla, nesiunčia savo gyvenimo aprašymo, nedalyvauja urėdijų renginiuose, universiteto praktiką atliko pas dėdę ūkyje, o į savo profesinį orientavimą neinvestuoja visiškai. Kokios jo perspektyvos?!
O kitas žmogus, norintis dirbti toje pačioje urėdijoje, domisi urėdijų veikla, yra išsiuntęs savo gyvenimo aprašymą, universitete praktiką taip pat atliko šioje įstaigoje, aktyviai dalyvauja medelių sodinimo akcijoje, "Darom" talkoje ir kitoje urėdijos veikloje. Kokios jo perspektyvos?!-Manau tikrai didesnės negu pirmojo žmogaus.
Tad tikiuosi, atsakiau klausimą apie darbo perspektyvas - kiek pats norėsi, tiek pats turėsi :)
Kalbant apie miškininkystės ir ekologijos skirtumus pagrindiniai būtų šie:
Miškininkystės magistrai turės metodologinius sisteminio mąstymo pagrindus, pažins šiuolaikines miškininkavimo technologijas, miškotyros mokslo teorijas, metodus, gebės kūrybiškai taikyti šias žinias analitinių gebėjimų, inovatyvumo ir žinių integracijos reikalaujančioje miškininkavimo veikloje, gebės kurti laikmečio reikalavimus atitinkančias miško ūkio koncepcijas, strategijas bei programas, kūrybiškai spręsti tvaraus ir daugiatikslio miškininkavimo problemas, kritiškai vertinti teorines ir praktines naujoves. Ekologijos magistrai, išmano ekosistemose vykstančius procesus ir jų vertinimo metodus, gamtotvarkos ir aplinkosaugos principus bei sistemas, gebės atlikti tyrimus ir taikyti šiuolaikiškai žinias bei metodus inovatyvumo ir žinių integracijos reikalaujančioje gamtosaugos veikloje, galės spręsti problemas nuolat kintančios aplinkos sąlygomis bei kritiškai vertinti teorines ir praktines naujoves.