Lengviausia pasiekti išsvajotąjį „šimtuką“
Prie Kauno Jėzuitų gimnazijos sutikti abiturientai tikino, jog egzamino užduotys nenustebino – jos beveik identiškai atkartojo ankstesniais metais buvusias, tad tiems, kas ruošėsi spręsdami praėjusių metų egzaminus, problemų kilti neturėjo. „Kaip ir per kitus egzaminus, jaudulio buvo, bet tikimės aukščiausių rezultatų – tiek klasėje, tiek savarankiškai mokėmės iš praėjusių metų užduočių, stengėmės atrasti tendencijas, perprasti, ko norės vertintojai. Šiandien gautos užduotys visiškai atkartojo tai, kam ruošėmės, todėl siekiame šimtukų“, – pasakoja moksleiviai.
Anot jų, daugelis į anglų kalbos egzaminą keliauja su tokiu tikslu, mat būtent šis egzaminas laikomas lengviausiai įveikiamu net ir be papildomo pasiruošimo. „Mes gyvename taip, kad anglų kalba nuolat tenka bendrauti visomis įmanomomis formomis, o ir paties egzamino struktūra palanki – visada aiškios užduotys, kalbėjimo bei rašymo dalys aktualios, temos parinktos taip, kad turėtume, ką pasakyti, kur pasireikšti, kad mums patiems būtų įdomu. Gal dėl to daugeliui ir pasiseka išlaikyti aukščiausiais balais“, – svarsto abiturientė Jolita.
Koją pakišo klausymo užduotis, tačiau rašiniai buvo vienas malonumas
Kauno Saulės gimnazijos abiturientas Mantas teigia, jog jam pozityvius lūkesčius dėl egzamino rezultatų sumenkino klausymo užduotis – vaikinui sunkiai sekėsi suprasti tai, kas sklido pro kompiuterio garsiakalbius. „Šių metų klausymo užduotis man pasirodė gerokai sunkesnė nei pasiruošimo metu girdėtos... Sunku buvo suprasti išskirtinį tarimą, svarbius žodžius praleidau dėl kalbančiojo akcento – jis buvo labai neaiškus. Iš pradžių galvojau, kad taip atrodė tik man, nes sėdėjau klasės gale, o garso aparatūra ne pati geriausia, tačiau pakalbėjus su draugais supratau, kad jie irgi tai pastebėjo“, – įspūdžiais dalinasi abiturientas.
Kalbinti dvyliktokai džiaugiasi gautomis rašymo dalies užduotimis ir tikina, kad jos daug aiškesnės, paprastesnės ir aktualesnės nei lietuvių kalbos ir literatūros brandos egzamine. „Laišką turėjome rašyti apie miestą, kurį svajojame aplankyti. Reikėjo rinktis tarp Romos, Paryžiaus ir Berlyno. Kadangi mokausi prancūzų kalbą ir dievinu šios šalies kiną, rašiau apie Paryžių. Ne kartą jame lankiausi ir man labai patiko, tad temą išpildyti buvo labai lengva. Tik tikiuosi, kad nebūsiu privėlusi daug „žioplų“ klaidų“, – viliasi dvyliktokė Airinė. Jos bendramokslė labiau džiaugėsi esė tema: „Teko rašyti apie sukčiavimą mokykloje, tad ne paslaptis, kad visi tikrai galime pasidalinti gyvenimiška patirtimi. Aš pati rašiau apie tai, kad nusirašinėjimas gali ne tik pakenkti rezultatams, bet ir sugadinti santykius su mokytojais, klasės draugais“, – teigia abiturientė.
Konkursinio balo skaičiuoklė:
https://www.kurstoti.lt/kbs#/