Svečias ieško asmeninio dėmesio, todėl viešbučio personalas turi būti aukštos kultūros, kvalifikacijos, mokėti užsienio kalbas, žinoti etiketo taisykles. Viešbučio darbuotojas turi lavinti estetinį skonį, žinoti savo krašto ekonomiką ir kultūrą, mokėti suteikti viešbučio patalpoms jaukumą, priimti svečius aukščiausiame lygyje. Viešbučio svečius priimti taip, kad svečias jaustų svetingumą.
Pas mus išmoksite:
- Svetingai sutikti ir priimti svečią;
- Suteikti informaciją apie viešbutyje teikiamas paslaugas, lankytinas miesto vietas;
- Pasiūlyti įvairias turizmo paslaugas;
- Sukurti jaukią aplinką kambariuose;
- Išmoksite serviruoti stalus įvairioms progoms;
- Paruošti pusryčius ir profesionaliai juos pateikti.
Jei ateityje planuojate kurti viešbučių verslą ar vadovauti viešbučiui, pradėkite savo karjerą čia!