DEV

Oralaivių pilotavimas


Dom
Luu - uz praktika nereikia moketi, viskas finansuojama valstybes. Reikia isigyti tik kelias priemones skraidymam. Auri - http://stojantiesiems.vgtu.lt/naujienos/mokiniu-diena-vilniaus-gedimino-technikos-universitete apie atviras duris. Prof. testui ruostis nereikia, viskas ka reikia apie ji zinoti parasyta cia http://stojantiesiems.vgtu.lt/bakalauro-studijos/stojamieji-egzaminai-ir-testai/profesinio-tinkamumo-testas/ o tikslaus tvarkarascio dar nematau, bet planuokis apie balandi
Smalsusis Džonis
Sveiki, norėčiau paklausti apie tai žinančių ar vgtu agai studijuojančių studentų, ar kas nors iš baigiusiųjų agai išvis tapo normaliu avialinijų pilotu, ne kokiu nors indžinierium ar instruktorium?
Gr Kl Darantis Džonis
*baigusiųjų
Dom
atsakymas labai paprastas - TAIP
Tas Pats Džonis
Ačiū už atsakymą, Džiugu girdėti, nes būtų baisu, jei - NE. Bet įdomiau, kiek, tarkime, iš 15 kasmet AGAI baigiančių studentų tampa pilotais? Ar bent penktadalis susidaro tokių? Būtų tikrai įdomu sužinoti, nes galvoju ar verta studijuoti aviaciją Lietuvoje (bent jau AGAI). Kad baigus AGAI iškart niekas netampa avialinijų pilotu, tai man ir taip aišku, bet jei rimtai tai kas po to? Kaip gauti skrydžių praktikos? Kaip gauti skraidymo valandų nuo 200 iki visiško minimumo 500? Ką jūs AGAI studijuojantys planuojate daryti? Tikrai įdomu, nes panašu, kad pilotuoti lėktuvą nėra taip sunku, kaip atsisėsti į jo kėdę. Iš anksto ačiū. P.S. Dom, jei tu iš AGAI ar šiaip žinai, ką nors naudingo apie aviaciją, gal galėtum duoti savo el. paštą, norėčiau daugiau paklausinėti apie AGAI ir kitus dalykus.
Dom
prasau rasyk, klausk d.varnys@gmail.com
Viktorija
Tas Pats Džonis. Jei turi galimybę mokytis kitur, ne Lietuvoje, tai taip ir daryk. Dirbančių pagal specialybę yra mažesnis procentas nei nedirbančių. Visi, kas tikisi įstoti ir skaito šitą forumą turėtų suprasti, kad visa ateitis po AGAI priklauso tik nuo jų iniciatyvos ir finansinių resursų. AGAI niekada nesurado ir nesuras savo studentams darbo vietų, viso labo bendradarbiavimo dėka yra plečiamos mūsų studentų galimybės. Kad ir kur kitur besimokysi, pradinis paruošimas neduos daugiau nei 200 valandų, tad galimybės apylygios. Kitas klausimas yra, ką darbdaviams sako AGAI ir užsienio mokyklų vardai. Dažnai problema tampa kiti dalykai.
Povilas
Sveiki, esu 10-okas ir labai susidomejau sia profesija nes mane traukia tokios neeilines profesijos kaip laivo kapitonas ar pilotas (jau galvojau dirbsiu ant laivo tiltelio bet nepagalvojau gerai apie labai maza kontakta su artimaisiais). Noreciau kad man tokiam ,,zaliam" paaiskintumet visą sitemą, kokias specialybes, licenzijas is eiles tureciau gaut kad galeciau but keleiviniu lektuvu pilotu. aciu labai uz atsakymus!
patarejas
jau geriau buk kapitonu. orlaivius piluotuot, reikia labai daug investuot pinigu. kalba eina simtais tukstanciu, visokios licenzijos ir tt
Tita
Viktorija, norėjau paklausti, ką žadi toliau daryti, kai baigsi mokslus? Ir gal žinai kokios apskritai yra perspektyvos baigus mokslus?
Viktorija
Ketinu ieškotis darbo. Ką turėčiau atsakyti į klausimą apie perspektyvas? pilotų reikia visame pasaulyje, bet ar rasi darbą priklauso nuo to, kiek gali į tai investuoti pats, nuo asmeninių gebėjimų, ypač nuo turimų valandų.
Alina
Norejau pasidomet kaip del chemijos egzamino ar jis butinas ar uztenka metinio pazymio? labai aciu uz atsakyma
Rimantas
Alina, orlaivio pilotavimui nereikia nei chemijos egzamino, nei metinio pažymio.
Mantas
O jei tarkim tu stoji į orlaivių pilotavimą , bet nelaikai fizikos egzamino , bet turi metinį pažymį priima ar ne ? Tiesiog man nelabai fizika sekasi :)
Tomas
Sveiki,noreciau buti piolotu.Skaiciau apie VGTU,bet man idomu kokio balo uzteks stoti i VGTU orlaiviu pilotavima arba skrydziu valdyma.Be to gal yra dar kokia aviacijos istaiga,po kurios galima butu dirbti pioltu?
Šaras
Sveiki, norėčiau paklausti, kas prideda KB stojant į šią profesiją. :) Ačiū
Viktorija
Šarai - http://stojantiesiems.vgtu.lt/bakalauro-studijos/konkursiniai-balai/papildomi-balai/ Tomai - http://stojantiesiems.vgtu.lt/bakalauro-studijos/konkursiniai-balai/skaiciuokle/ Į antrą klausimo dalį - taip, yra privačios pilotų mokyklos, jų yra ne viena. Mantai - stoti galima ir be fizikos, tiesiog už šitą egzaminą Tau skaičiuos 0, o tai labai sumažina šansus įstoti, tad siūlau pasispausti ir kad ir keliems procentams išlaikyti.
Vytautas
Sveiki. Nuo mažų dienų galvoju apie orlaivių pilotavimą. Šią vasarą planuoju bandyti stoti į AGAI. Su mokslais sekasi visai neblogai, pagal 2012m. įstojimą į vf manau turėčiau nesunkiai įstoti. Taigi, ieškau patarimo. Ar verta stoti (dėl darbų perspektyvų beabejo) į AGAI orlaivių pilotavimą, jei manau, kad galiu įstot į betkurią technologijų mokslų srities specialybę? Ką patartumėt, mokslas AGAI - sizifo darbas ar ne?(:
Viktorija
Vytautai, jei svajoji nuo vaikystės ir esi pasiryžęs labai daug kam, tame tarpe darbui bet kuriame pasulio krašte dažnai iškomandiruotam mėnesiui ar dviem, metams, pradžioje laukiančioms investicijoms, tai žinoma stok. Bet jei turi kitų alternatyvų tai jokiu būdu, rinkis kažką paprastesnio. Su darbu nėra taip paprasta kaip įstodami visi galvojame. Studijos kaip studijos, 4 metus nėra labai sunku, jei mokslai sekasi gerai, tai ir čia prisitaikysi ir laisvo laiko tikrai turėsi. Tačiau 5 kurse reikia užmiršti gyvenimą kuriam laikui, kai reikia išlaikyti 14 tarptautinių ATPL licencijai gauti egzaminų+magistrinį parašyti ir dar praktiką atlikti.
georgij
Sveiki,dabar as busimas 8-as.Labai domiuosiu aviacija.Ja dometis pradejau nuo 10 metu, dabar mano svajone yra tapti orlaiviu pilotu.Norejau paklausti kai kuriu klausimu,i kuriuos neradau atsakymo internete: 1.kiek metu reikia mokytis? 2.ar nemokami mokslai vyksta VGTU?(JEI PAPUOLI I TUOS 12) 3.AR BUTINA LAIKYTI ANglu egzamina? Sioje profesijoje man yra vienas trukumas del lietuviu(metinis 7)ir del anglu(metinis 8) o fizika ir matematika metiniai10

Neprisiregistravusių vartotojų pranešimuose viešai rodomas jų IP adresas.

Atsakymas

Vardas

Temos pavadinimas

Tekstas

Saugos kodas



Leidžiami kodai

[b] bold [/b], [i] italic [/i], [c] citata [/c]